De Paviljoencommissie verzorgt de aankleding van het Paviljoen en de inkoop van hetgeen aan de bar wordt verkocht. De commissieleden proberen het er gezellig te maken en trachten het er zo netjes mogelijk te houden. Natuurlijk verwachten zij van u dat u hen daarbij helpt.
Aan het begin van het nieuwe seizoen ontvangt elk senior lid het bardienstenrooster RONDOM DE BAR, waarin ook de Paviljoenreglementen opgenomen zijn.
Elke week heeft iemand zich beschikbaar gesteld als sleuteladres. Hier moet voor de 1e bardienst de sleutel van het Paviljoen worden opgehaald. Elke bardienstmedewerker draagt na zijn dienst het zakje met de sleutel(s) en het ingevulde kasoverzicht over aan zijn/haar opvolger en degene die de laatste bardienst draaide, levert het zakje met de sleutel(s) en de opbrengst van die dag, weer in bij het sleuteladres.
Tijdens toernooien/evenementen geeft de PC ondersteuning door middel van hulp bij evt. extra bardiensten, inkoop van extra of anders dan gebruikelijke hapjes (denk aan bv. barbecue, jeugdevenementen) en/of drankjes en de aankleding/versiering.
De Paviljoen Commissie bestaat uit:
Hans v.Wijk | voorzitter, algemene zaken, IVA, beheer statafels | 040-2836666
06-53382262 |
Paul Strijbos | inkoop | 040-2840636 |
Renate van Beusekom | inkoop, aankleding en coördinatie schoonmaak paviljoen, IVA | 040-2835948 |
Peter Renders | Reguliere bardiensten, 1e coördinator bardienstenafkoop | 040-2836974 |